Wydawnictwo
Galakta zapowiada akcję crowdfoundingową polskiej edycji gry
Cthulhu Wars – olbrzymiej strategii autorstwa Sandy’ego
Petersena, osadzonej w świecie opanowanym przez Przedwiecznych bogów
z mitologii H. P. Lovecrafta.
To ambitne przedsięwzięcie jest
pewnym ryzykiem pod względem wydawniczym, dlatego Galakta
zdecydowała się po raz pierwszy na wystartowanie z kampanią na
wspieram.to. Data rozpoczęcia kampanii została ustalona na II
połowę czerwca. Krótki okres od zapowiedzi do startu kampanii
wydawnictwo motywuje długim okresem oczekiwania na odpowiedź ze
strony wydawcy w sprawie dołączenia do międzynarodowego dodruku
gry. Biorąc udział w kampanii będziecie mogli kupić grę w
atrakcyjnej cenie. Po zakończeniu akcji gra będzie już dużo
droższa – w przyszłym tygodniu na stronie wydawnictwa ma pojawić
się więcej szczegółowych informacji. Pierwszą zapowiedź Cthulhu
Wars możecie znaleźć na stronie wydawnictwa w tym miejscu:
Jeśli
zaś chcecie dowiedzieć się więcej o samej akcji, polecamy
oficjalne oświadczenie, które wydawnictwo Galakta umieściło na
swojej stronie:
O
grze:
Cthulhu
Wars to przerażająca gra strategiczna dla 2-4 graczy autorstwa
uznanego twórcy gier planszowych Sandy'ego Petersena, w której
każdy uczestnik rozgrywki pokieruje kultem jednego z Przedwiecznych,
znanych z mitologii H. P. Lovecrafta. Przy pomocy tajemnych ksiąg,
wynaturzonych stworzeń z innych światów i plugawych rytuałów
kultyści graczy będą próbowali przejąć władzę nad światem i
pokazać pozostałym bogom, gdzie jest ich miejsce!
Gra
rozgrywa się na ogromnej planszy przedstawiającej mapę świata.
Każdy z graczy przejmuje kontrolę nad jedną z czterech frakcji,
które znajdują się w zestawie podstawowym. Na początku każdej
tury gracze gromadzą punkty mocy, które następnie wydają na
rozmaite akcje. W ten sposób gracze są w stanie wpływać na
sytuację na planszy, rekrutować kultystów, przemieszczać swoje
jednostki, toczyć bitwy, przywoływać potwory, wznosić kolejne
bramy do innych światów, rzucać zaklęcia czy wreszcie przebudzić
swojego Przedwiecznego. Kiedy żaden z graczy nie będzie miał już
więcej mocy, faza akcji się kończy i rozpoczyna się kolejna
runda. Zwycięstwo należy do tego gracza, który zbierze więcej
punktów na torze zagłady. Dodatkowym warunkiem zwycięstwa są
okultystyczne księgi zaklęć – do przejęcia kontroli na światem
niezbędnych jest sześć ksiąg. Czy jesteś gotowy na zbudzenie
Przedwiecznego z martwego snu?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz