Dzisiaj prezentujemy kilka wakacyjnych nowości od wydawnictwa FoxGames:
- Wikingowie na pokład
- Pirackie porachunki
- Wojowoce
- Fantazja
Szczegóły poniżej :-)
Wikingowie
na pokład
Ilustracje: Tomek Larek
Ilustracje: Tomek Larek
Wiek graczy: 8 +;
Liczba graczy: 2-4 graczy;
Format: 30 x 30 x 7 [cm];
Cena detal.: 149,99 zł.
Liczba graczy: 2-4 graczy;
Format: 30 x 30 x 7 [cm];
Cena detal.: 149,99 zł.
Dołącz
do wyprawy dzielnych wikingów jako jej wódz i wróć do fiordów
jako najbogatszy z kupców.
A może wolisz ostrożnie obstawiać innego wodza wyprawy, co ostatecznie przyniesie ci zwycięstwo?
Wybór należy do ciebie!
A może wolisz ostrożnie obstawiać innego wodza wyprawy, co ostatecznie przyniesie ci zwycięstwo?
Wybór należy do ciebie!
Zimne podmuchy wiatru
rozwiewają resztki mgły płożącej się nad błotnistymi
uliczkami. W powietrzu czuć
nadchodzącą wiosnę. Od bladego świtu w całej wsi panuje niespotykane poruszenie. Wszyscy mieszkańcy - mężczyźni,
kobiety, a nawet dzieci - cieniutkimi stróżkami zmierzają w kierunku portu. To tam pakowane są towary i znoszone zapasy.
Szyprowie powoli przygotowują statki do wypłynięcia w morze. Jednym słowem wikingowie szykują się na kolejną daleką
wyprawę. Nieopisany harmider potęguje odbijający się od ścian fiordu skwir mew, które krążą nad całym zamieszaniem.
Powoli gwar zamiera, a głośne rozmowy przechodzą w szepty. Setki oczu śledzą Wielkiego Olafa, który powoli wdrapuje się
na wielką beczkę. Staje i przygląda się uważnie wszystkim zacumowanym drakkarom, po czym zaczyna sprawnie wskazywać
swoim wioślarzom miejsca, które mają zająć. Teraz zaczyna się najciekawsze.
nadchodzącą wiosnę. Od bladego świtu w całej wsi panuje niespotykane poruszenie. Wszyscy mieszkańcy - mężczyźni,
kobiety, a nawet dzieci - cieniutkimi stróżkami zmierzają w kierunku portu. To tam pakowane są towary i znoszone zapasy.
Szyprowie powoli przygotowują statki do wypłynięcia w morze. Jednym słowem wikingowie szykują się na kolejną daleką
wyprawę. Nieopisany harmider potęguje odbijający się od ścian fiordu skwir mew, które krążą nad całym zamieszaniem.
Powoli gwar zamiera, a głośne rozmowy przechodzą w szepty. Setki oczu śledzą Wielkiego Olafa, który powoli wdrapuje się
na wielką beczkę. Staje i przygląda się uważnie wszystkim zacumowanym drakkarom, po czym zaczyna sprawnie wskazywać
swoim wioślarzom miejsca, które mają zająć. Teraz zaczyna się najciekawsze.
Gra strategiczna o
wikingach, którzy wyruszają na podboje przygotowując swoje statki.
Gracze wybierają akcje, zbierają najlepsze produkty i starają się mieć jak najwięcej punktów z każdego wysyłanego drakkara.
Gracze wybierają akcje, zbierają najlepsze produkty i starają się mieć jak najwięcej punktów z każdego wysyłanego drakkara.
- bardzo estetyczne wykonanie,
- plastikowe figurki oraz gotowe, złożone elementy drakkarów,
- krótka, zwięzła instrukcja.
Pirackie
porachunki
Autor: Lena
Kappler
Ilustracje: Wesly Gibs
Ilustracje: Wesly Gibs
Dane techniczne:Wiek
graczy: 10 +;
Liczba graczy: 2-4 graczy;
Format: 13 x 18 x 4 [cm];
Cena detal.: 39,99 zł
Liczba graczy: 2-4 graczy;
Format: 13 x 18 x 4 [cm];
Cena detal.: 39,99 zł
Arrrr.. Jako świeżo upieczony kapitan pirackiego okrętu potrzebujesz nowej załogi a może wręcz przeciwnie?
Co kolejkę (gry, nie rumu) musisz zwerbować określoną liczbę pirackich szajek. Liczbę tę sam wcześniej
określasz analizując karty, które aktualnie posiadasz na ręce. Zatem do dzieła kapitanie!
Nie zapomnij też o dwóch istotnych szczegółach. Po pierwsze czasem lepiej jest, jeśli pozwolisz innym kapitanom zwerbować jakąś bandę do niczego nie nadających się patałachów. Niech oni się nimi martwią. Po drugie, za każdym razem, gdy źle przewidzisz liczbę swoich szajek, dostaniesz Czarną Plamę - wyraz braku zaufania pirackiej braci. A to źle wróży Twoim interesom.
Tak więc kapitanie, lepiej nie pomyl się w swych pirackich porachunkach!
Wojowoce
Autor: Rafał
Pabierowski
Ilustracje: Krzysztof Kiełbasiński
Ilustracje: Krzysztof Kiełbasiński
Dane techniczne:
Wiek graczy: 8 +;
Liczba graczy: 2-6 graczy;
Format: 13 x 18 x 4 [cm];
Cena detal.: 39,99 zł
Wiek graczy: 8 +;
Liczba graczy: 2-6 graczy;
Format: 13 x 18 x 4 [cm];
Cena detal.: 39,99 zł
Czołem,
wojowoce!
Koktajl owocowy to nie zupa jarzynowa. Koktajle pije się dla przyjemności i orzeźwienia, a także
dla poczucia tej unikalnej nuty smakowej zrodzonej z wyjątkowego połączenia różnych owoców.
Waszym celem jest nadanie koktajlowi właśnie tej nuty pełnej aromatu i finezji. Każdy z was jest inny
i to wasza przewaga. Od chwili tej aż do końca świata, w pamięci ludzkiej będziemy żyć: my, wybrańców garść,
koktajl braci. Kto dziś wespół ze mną sok przeleje, ten mi bratem!
kapral Morwowy
Wojowoce to prosta gra
karciana, która daje tak dużo możliwości w trakcie rozgrywki, że
zapewni
masę owocowej zabawy przez dziesiątki rozgrywek.
masę owocowej zabawy przez dziesiątki rozgrywek.
Stwórz najlepszy koktajl owocowy i nie daj się prześcignąć innym graczom.
Gracze prześcigają się w tworzeniu niepowtarzalnych koktajli owocowych. Wykorzystują wyjątkowe umiejętności dzielnych
owocowych wojowników, aby uczynić własny koktajl jeszcze lepszym lub popsuć szyki przeciwnikowi. Każdy wojowoc
jest inny i na swój sposób wyjątkowy. Tylko sprytna kombinacja ich możliwości da ten wyjątkowy efekt, którego poszukujesz.
Fantazja
Autor: Marcin
Podsiadło
Ilustracje: Tomek Larek
Ilustracje: Tomek Larek
Wiek graczy: 7 +;
Liczba graczy: 2 graczy;
Format: 21 x 21 x 6 [cm];
Cena detal.: 59,99 zł.
Liczba graczy: 2 graczy;
Format: 21 x 21 x 6 [cm];
Cena detal.: 59,99 zł.
Stwórz
stolicę wyobraźni!
Fantazja - baśniowa kraina - legła w gruzach. Odbudować ją mogą wyłącznie potężni Rzeźbiarze Natury
lub Inżynierowie Światła, którzy powołują do istnienia rzeczy, wykorzystując moc swojej wyobraźni.
Podczas zabawy wcielicie się w ich role i odtworzycie zniszczone królestwo - zaczynając od jego stolicy.
Osoba, która popisze się większą fantazją, otrzyma nieprzebrane bogactwa i rękę pięknej królewny lub królewicza.
Zatem
do dzieła!
Popuśćcie wodze wyobraźni i odbudujcie Fantazję. Dobrze się zastanówcie nad wyborem budynków,
gdyż kafelki, które położycie na stole wokół Magicznego Zamku, zapewnią Wam w trakcie gry dodatkowe moce,
a na koniec dadzą Punkty Zwycięstwa. Kto zdobędzie ich więcej, ten wygra.
Zasady gry opierają się
na dokładaniu kafelków, do tych będących na stole, tak, aby boki
się łączyły odpowiednimi
symbolami pod względem liczby i rodzaju. Dodatkowo rozbudowuje się budynki, płacąc za nie kafelkami.
symbolami pod względem liczby i rodzaju. Dodatkowo rozbudowuje się budynki, płacąc za nie kafelkami.
W rozgrywce bierze udział
2 graczy z możliwością rozszerzenia na więcej osób.
- bardzo prosta mechanika,
- piękne ilustracje Tomka Larka,
- tematyka fantasy, nawiązująca do filmu "Niekończąca się opowieść".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz